Home > beszámoló, képek > CBT#5 – Első napok (xt198)

CBT#5 – Első napok (xt198)

Amikor megláttam az e-mailek között az AA-s levelet, természetesen nagyon megörültem. Klikk-klikk, kliens telepítő letöltve, elindítom. Na, mondom magamban, megint jöhet az 5 napos szívás, mire letöltődik és feltelepül. Aztán láttam hogy max sebességgel jön, hát egye fene, meglátjuk mi lesz. Másnapra le is jött, szuper, bezárta magát a patcher, AA.exe indít, meglepetés: 21GB letöltés után újabb 21,6GB letöltés következik. Any*d! Elkezdtem végül, de szerencsére megint nem tudtak összehozni egy normális patchert, így ha bezárod, a legutóbbi mentéstől kezdi el újra letölteni, ez nálam 2x is 6gb-nál volt 17gb-ról vissza. Ezután következett megint 1 napos letöltés, ezúttal torrenttel. Na ez működött, utána már csak az apróbb patcheket kellett leszedni (ez általában naponta 100-120mb)…

De végre sikerült belépni, a Human fajt választottam, személy szerint az Elf nem jött be, túl hot… a macska fajnak jó a mozgása, de szerintem borzasztó arcok vannak benne, így az sem, a Hariharan pedig kínai kisemberke, így esett a választásom az emberi fajra.Most nem volt kedvem saját class összeállításához, így csak ráböktem az előre beálított classok közül a közelharcos nagybaltásra. Tud nyilazni is, de elsősorban közelharci fegyvereket használ, azokból is inkább dárdát, nagy bárdokat stb.

A grafika szerintem sokat nem változott, cbt4-ben is iszonyat szép volt a játék, viszont ugye akkor még csak félig meddig volt cryengine 3 benne, most viszont már teljesen azt használja. Sokkal jobban fut a játék, pedig a gépem még mindig ugyan az. 1680×1050-es felbontáson a játék grafikai beállításánál a csúszkát teljesen felhúztam (majd visszarakta az utolsó előttire az 5ből, nem tudom miért), tökéletesen fut, akadás nélkül, bármikor hirtelen fordulhatok, meg se rezzen. A gép amin így fut pedig a mai játékok minimum gépigényénél szokott szerepelni: Intel Core 2 Duo E6750 2,6Ghz (3,2Ghz-re van húzva), 4GB DDR2 800mhz RAM, GeForce GTS450 1gb OC, sata2 7400rpm hdd, windows7 64bit.

Ami elsőre feltűnt még, az pedig a karakterek mozgása. Valahogy amikor a cry-os motorokat használják MMO játékokra, sosem sikerül összehozni a mozgást normálisra… Ott van az Aion is, az is cryengine-t használ (lehet hogy régebbi, de mindegy), szerintem ott is kicsit ilyen darabos a mozgás, nagyon “szögletes” az egész, túl merev. CBT4-ben is valahogy úgy nem volt az igazi, olyan érzése volt az embernek, mintha szét akarna esni az egész, mintha nem foglalkoztak volna vele eleget, hanyagnak tűnt nagyon, pedig nem egy interjúban hangoztatták hogy nagyon odafigyeltek rá, valahogy nem úgy tűnt. Na de viszont most, most hihetetlenül eltalálták. Ahogy menorel is írta, jól ugrik, tényleg ugrás az ugrás!

 

Egyenlőre ennyi, amit el szerettem volna mondani, próbálok tovább jutni a játékban, mint amennyire sikerült CBT4-ben. Számomra kicsit nehéz a dolog, mert bár elég egyértelműek a questek, hogy hol mit kell csinálni, sokszor nehéz feladat elé állít a quest, pedig csak egy fát kell kivágni 20 méterrel arrébb. Ez nyilvánvalóan a koreai nyelv miatt van, de emellett a játék sokrétűsége, és “bonyolultsága” a rengeteg lehetőségből adódóan is hozzájárul ahhoz, hogy rengeteg türelem kell hozzá, mert van, hogy 20 percig tart megcsinálni egy questet, ami csak fél perc lenne, ha ismernénk a dolgokat 🙂

Hamarosan még több képpel jelentkezem!

 

Categories: beszámoló, képek Tags:
  1. Tokodbokom
    August 24th, 2012 at 21:29 | #1

    Csapassad xt!

  1. No trackbacks yet.

%d bloggers like this: