Home > hír, interjú > Closed Beta Test 2 Q&A

Closed Beta Test 2 Q&A

Jöjjön most egy kis fordítósdi, kérdezz-felelek formában, a CBT2-vel kapcsolatban.

A teljes fordítás a tovább után olvasható.
________________________________________________________________
Kérlek mesélj a karakter készítés lehetőségeiről.

A legalapvetőbb beállításokat engedtük használni a CBT2 alatt. Amikor már a CBT3 fog futni, akkor lesz tetoválás, és talán még több lehetőség is.

A játékosokat és az NPC-ket nehéz volt megkülönböztetni.

Jelzéseket (ikonokat) fogunk rakni az NPC-k feje fölé, hogy könnyebben meg lehessen különböztetni őket a játékos karakterektől.

Néha harc közben a kamera rossz helyre ment, és megtörte a harc folyamatát.

A kamera rendszert folyamatosan javítjuk és fejlesztjük, hogy minél jobb legyen.

Néha nehéz volt megtalálni a küldetést npc-knél, vagy a questitemeket.

Még mindíg fejlesztjük a küldetés rendszert, hogy jobban eltudjanak igazodni az emberek a küldetések között. A “quest helper” (küldetés segítő) fejlesztés alatt van, ezzel majd a küldetések szórakoztatóak lesznek, mintsem frusztrálóak.

Nincs elég küldetés, és a küldetés teljesítésért járó jutalmak elég kevésnek tűntek.

Nem minden terület volt nyitva, amit elkészítettünk CBT2 alatt. CBT3-ban sokkal több küldetés lesz elérhető a játékosok számára, akik szeretnek fejlődni.

Nehéz volt elolvasni az NPC-k és küldetések szövegét.

A betűk mérete és a beszédablakok hátterei tették nehézkessé az olvasásukat. Ezeket nem nehéz megváltoztatni, szóval a következő teszt során már sokkal jobb lesz.

A kliens és patch letöltés nagyon lassúak voltak.

A CBT2 telepítő/updater nem volt a leghatásosabb. A következő tesztnél ez már sokkal gyorsabb és jobb lesz.

A közepes és legjobb minőségű grafika között nagyon nagy különbség volt.

Azt vettük észre, hogy a közepes grafikai beállításon, valóban nem néz ki túl jól a játék, de sokkal jobban futott a játék. Dolgozunk rajta, hogy kicsit jobban nézzen ki.

A harc kombó rendszer nagyon jó, de nem teljesen működött jól.

A harc és kombó rendszer az egyik alapja az ArcheAge-nek. Mindíg fejleszteni fogjuk a rendszerét, és még akkor sem állunk le ezzel, amikor már megjelent a játék!

Néhány skill-nek idegesítően nagy energia-felhasználása van.

Észrevettük, hogy a CBT2-ben alkalmazott harc-balansz nem ideális. A skillek sebzése, és energia felhasználása folyamatosan változni fog a fejlesztés alatt, és után is, hogy jobb legyen.

A maximum party létszáma túl kicsi.

Egyenlőre, a normális tartalom simán végigvihető 5 fős partyval, vagy kevesebbel. Mindenesetre, a közeljövőben nagyobb eseményeken (raid, castle siege, etc) nagyobb csapatokra lesz szükség. Gondolkozunk a lehetőségeinken.

A felhasználó interfészt (UI), különösen az elérhető skillek listáját, nehéz volt olvasni.

A CBT2 alatt arra fókuszáltunk, hogy működjön a rendszer. CBT3-ban lesz időnk foglalkozni az olvashatósággal.

Nehéz volt kitalálni a skillek újrahasználhatósági idejét (cooldown,cd).

Ez is egy UI probléma, ami CBT3-ban több figyelmet kap. Megfogjuk növelni az olvashatóságát a skilleknek, skillek leírását.

Mutassátok meg az egész térképet, légyszíves.

CBT3-ban az egész térképen könnyebb lesz tájékozódni és navigálni, és többet fogunk mutatni a világból is.

A chat bugos volt. Néha felvillantak üzenet, néha meg hirtelen eltűntek.

Sok hibajelentés érkezett a chattel kapcsolatban. Dolgozunk rajta.

Mutassátok meg, hogy a party többi tagja hol van a térképen.

Befogjuk építeni ezt a rendszert, ami fogja mutatni a partyban lévő embereket, és azokat is, akik a barátaid, alliance/klántársaid a térképen.

Néhány küldetés tárgy és sima tárgy teljesen ugyanolyan volt.

Sok játékos arra számít, hogy a küldetéstárgyak könnyen megkülönböztethetőek, ezért egy ikont raktunk hozzájuk, hogy könnyen észrevehetőek legyenek, és elkülöníthetőek a játékos táskájában.

Hol van az táska rendező gomb?

A lehetőség, hogy a játékos könnyen rendezhesse a táskáját, és annak tartalmát, nagyon fontos, de mi egy lépéssel előrébb vagyunk, és más rendszert fogunk betenni a játékba, ami sokkal könnyebbé teszi majd a rendezést.

Nagyon nehéz információt szerezni a craftolásról, hogy mi kell hozzájuk, hogy elkészíthessük őket.

A craftolás egyik fő eleme a játéknak. CBT3-ban egy újratervezett UI-val úgy hisszük, sokkal érthetőbb lesz a craftolás.

A chat rendszer hiányos. Adjatok hozzá több ablakot és beállítási lehetőséget.

Dolgozunk rajta, hogy a chat rendszer sokkal jobb legyen, beleértve a klán chatet és más füleket is. Nem biztos hogy CBT3-ban ez már benne lesz, de folyamatosan dolgozunk ezen is.

Categories: hír, interjú Tags:
  1. Tanus
    January 2nd, 2011 at 07:42 | #1

    Szia!
    Köszi a fordítást! Nem rég találtam rá magára a jétékra, és nagyon örülök, hogy vki magyarul is nyomon követi a játék sorsát! Az pedig nagyon nagy meglepetés a számomra, hogy ingyenesre tervezik! Nyílván mikro tranzakciós lesz, de akkor is, a lényeg hogy akkor az alap játék teljesen ingyenes!! Pár újítás kell bele, és szerintem az egyik legütősebb ingyenes mmo lesz! Ha kicsit odafigyelnének rá, akkor még akár havidíjas MMO-t is készíthetnének belőle, hiszen pl a housing igen fontos eleme, újítása, bár nem ez az első mmo amiben ez megjelenik, de cry 2es motorral gyönyörű lesz ez a játék!

  2. January 2nd, 2011 at 10:35 | #2

    Szia Tanus!
    Én meg örülök, hogy van aki nyomon követi a blogot! 🙂
    Elég jó játék lesz az biztos, az meg szerintem elég jó biztosíték a garanciára, hogy ki csinálja a játékot 🙂
    Csak lenne már CBT/OBT eu 🙂

    • Tanus
      January 4th, 2011 at 20:10 | #3

      nagyon megfogott a játék, az pedig külön öröm, hogy van magyar blogja is!!:) sajna elég messze van még mire mi hozzájutunk..:(

  1. No trackbacks yet.

%d bloggers like this: